Polityka jakości

PPHU POMIAR sp. z o.o. w trosce o zaufanie, jakim obdarzają nas klienci, oraz o wizerunek wiarygodnego partnera stawia sobie następujące cele strategiczne:

  • osiągnięcie pełnego zadowolenia Klientów z jakości oferowanych przez nas naszych wyrobów i usług, a w konsekwencji osiągnięcie trwałego powodzenia naszej firmy przez umocnienie jej uznanej pozycji rynkowej w dziedzinie dostarczania sprzętu, oprogramowania oraz usług związanych z instalacją i wdrożeniem rozwiązań informatycznych;
  • badanie i reagowanie na zmieniające się potrzeby i rosnące wymagania naszych klientów poprzez rozwój oraz ciągłe doskonalenie kompetencji i organizacji pracy;
  • stałe spełnianie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015-10 i obowiązujących przepisów.

Wychodząc z założenia, że stopień zadowolenia naszych Klientów zależy od jakości oferowanych przez nas wyrobów i usług, Spółka będzie realizowała powyższe cele strategiczne poprzez:

  • stosowanie jednolitego systemu pozyskiwania, monitorowania i oceny dostawców;
  • monitorowanie procesów ukierunkowane na zapobieganie i ciągłe doskonalenie;
  • stosowanie jednolitego systemu pozyskiwania, szkolenia, monitorowania i oceny pracowników;
  • zaangażowanie kierownictwa w wyzwalanie aktywności i zachęcanie pracowników do poszukiwania metod doskonalenia organizacji pracy.

Polityka Jakości będzie realizowana także w oparciu o mierzalne cele operacyjne, ustalane rokrocznie przez kierownictwo Spółki.

Cały personel Spółki zna i stosuje politykę i procedury zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.

Kierownictwo PPHU POMIAR sp. z o.o. zobowiązuje się do

  • spełnienie mających zastosowanie wymagań
  • ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością